Logo Atrium Utveckling
UTBILDNINGAR OCH SEMINARIER

Vi skapar utbildningar och workshops efter era behov och önskemål. Det kan vara allt från visioner och mål med ledningen till den jordnära implementeringen hos medarbetarna som faktiskt skall förverkliga allt!

Vi utformar uppdragen efter noggranna diskussioner och förstudie med er och med genomgång av era medarbetares nuvarande kunskap, erfarenhet och arbetsområden samt diskussioner om det önskade läget. Gå gärna vidare och se på ett detaljerat innehåll i utbildningarna vi erbjuder.

Kundrelationer via telefon

Kundrelationer via telefon

Diplomutbildning 2 + 1 dag

Resultat: ökad kunskap om hur du ger god service och hanterar ”svåra ” kunder eller situationer.

Deltagare: kundservicemedarbetare.

Mål: nöjdare kunder.

Sociala medier och
kundrelationer – workshop

Exempel på innehåll: Varför ska vi delta i sociala medier? Vilken strategi ska vi ha? Vem ska ta hand om arbetet? Worst case scenario, Best case scenario.

Deltagare: De som står inför att börja använda sociala medier och som behöver förstå nyttan.

Resultat: ökad kunskap om hur ni kan använda sociala medier för att få bättre kundrelationer.

Försäljning via telefon

Diplomutbildning 2+1 dag

Deltagare: kundservicemedarbetare, innesäljare.

Resultat: ökad kunskap om hur du enkelt arbetar med merförsäljning.

Mål: ökat säljresultat.

Ledarskap för operativa chefer

Diplomutbildning 2+3+2+1 dag

Deltagare: ledare som ännu inte gått ledarutbildning.

Resultat: Ökad självinsikt, kunskap om hur du sätter mål och följer upp, hantering av ”svåra” medarbetare, feedback, situations och individanpassat ledarskap.

Mål: tryggare ledare som skapar motiverade och effektiva medarbetare.

Presentationsteknik och retorik

Diplomutbildning 1 + 1 dag

Deltagare: alla som vill bli bättre på presentationer.

Resultat: Kunskap om hur du får effektiva möten och känner dig tryggare på ”scen”.

Mål: professionella presentationer.

Motivera genom Feedback

1 dag

Deltagare: alla som vill bli bättre på att ge och ta emot feedback.

Resultat: Kunskap om hur du ger motiverande feedback.

Mål: Motiverade och engagerade medarbetare.

Rulla till toppen